Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2015 10:37 - Управленска Структура на персонала на Нощен бар
Автор: razrabotkite Категория: Бизнес   
Прочетен: 1005 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2015 10:37


 

За разлика от останалите хотели Управителите на Бара в повечето турски хотели са един вид и PRна самият хотел .Различно от общо приетото е че те не се занимават само с бара на хотела , те изследват навиците на самият клиент , който след настаняването си в хотела попълва анкетна карта , какво предпочита като вид алкохол или коктейли .Стигнали веднъж до този инструмент , управителния Бар на хотела , изпраща безплатни питието , поне три за седмица от любимите на клиента , заедно с картичка – рекламна на самият бар. Колкото и да се странно тази практика дава резултати не в един и повече случаи за стимулиране на покупко – продажбата на алкохол и успешна рекламна стратегия на самият бар.   За да се издигне до управител на Бар един служител трябва да има опит поне 15 години според традициите на хотел Рамада . Управител на Бар на настоящия хотел е г-н Айрън Джамзи , който е наследствен управител , т.нар. – kalıtsal – тоест, баща му Ехем Курто е бил управител на бара и поради добрите си умения и заслуги към хотела Управителя на хотела , назначава и сина му за такъв на негово място . Въпреки , различните стимули за израстване , в Анаталия , а и в останалите големи хотелски комплекси принципа „Калитсал „е основен при получаване на големи постове в йерархията на хотелските комплески .     След него втори по ред е Главния барман - Baş barmen. Неговата задача е да отговаря на целият останал персонал , бармани , сервитьорки като в Турция се наричат не точно обслужващ персонал е dьrьst зalışan / дуруст калисан / или „ искрен служител ’’.За всеки хотелски комплекс , тези служители са едни от най- ценните и особено важно е те да разбират точно и ясно нуждите на клиента . Главният барман следи стриктно за правилното обслужване на гостите на хотела – нещо повече той е този който уволнява и назначава – ”дуруст калисан ” според неговите качества и препоръка от следващият по ред   – Barmen değerlendirilmesi – или в превод ще рече оценяващ барман . Оценяващият барман , следи стриктно всичко сервитьори/ ки , бармани и барманки , дали правилно и стриктно спазват смените си дали имат поведение и най – вече дали са вежливи и усмихнати . Колкото и да е странно в Турския етикет и култура това е едно от най – важните неща и въпреки, проблемите си , всички останали служители на бара , трябва да се усмихнати и вежливи , по време на работата си, дори и на- малкото съмнения в това може да бъде причина оценяващия барман да препоръча уволнение и липса на бонус на самият служител .   Останалите обикновени служители в бара на хотела т.нар. „ искрени служители ’’, непрестанни се грижат за гостоприемството и гостите на хотела , като разпределята дежурствата и работа си помежду си , както и графика на отпуските си и уведомяват за това съответно Главния барман , като ако няма съгласие между тях , то той взима окончателно решение . За стимулирането си те попълват всеки месец т.нар bağış haritası / багис харитай / или дарствена карта , подобно на нашите анкетни карти в която декларират на първо място смените и допълнителната работа , която са свършили , забележки от – ”дуруст калисан’’ / главния барман / както и предложения за подобрение на работата на хотела .


Тагове:   bar,   marceting,


Гласувай:
0
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: razrabotkite
Категория: Бизнес
Прочетен: 898932
Постинги: 230
Коментари: 36
Гласове: 105