Постинг
10.05.2010 22:08 -
Роля на служителите на Банката при формиране на взаимоотношенията с клиентите
Автор: razrabotkite
Категория: Бизнес
Прочетен: 2237 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 10.05.2010 22:11

Прочетен: 2237 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 10.05.2010 22:11
Банковият сектор неизменно е един от главните преитегателни фактори стимилиращи развитието на икономиката на една държава . Разбира се всички , елементи , било то с положителен или отрицателен характер доминиращи в икономиката намират своето отражение в банковият сектор. Световнатата финансова криза и един от тези елементи ,заел съществетно място в управлението и политикат ана банковите институции.
Едим от наи – важните аспекти в настъпилата финансова и икономическа криза е отношението на институциите в това число и банките към потреблението или обикновеният протребител . Именно това е една от стратегиите на които залагат маркетинг - мениджърите на почти всички банки у нас - провокиране на доверие и перфектно обслужване към всички клиенти на дадената банка .
Естествено тук можем да разгледаме и ”двете страни на монетата ” / и положителната и отрицателната / , защото неоспорим е факта ,че финансовата криза ” благоприятства” както е положително отношение на връзката банка – клиент , така и за съжаление и в негативен план .
Предимствата на дългосрочното партньорство / добрите страни / между банка и клиент са подпомогнати освен от доброто представяне на продукта , професионалното ниво на обслужване , отличното опознаване на всики предлагани продукти на банката и от добрата рекламна стратегия , която банакта развие с цел привличане на нови клиенти и задържането на настоящи . Защото всички тези елементи , които заемат част от Маркетинг Микса развит от всяка уважаваща себе си банкова институция могат да се превърнат в печеливша бизнес стратегия в условията на свиващият се пазар на финансови услуги в момента .
Погледната в негативен план , там безспорно отношение играе самата криза и отражениет и към кредитирането . В много европейски страни , след настъпването на този икономически крах / кризата / самите банкови институции преминаха към т.нар . ”свиване на портфейла си ‘’ и намалиха лихвените проценти по повечето си кредитни продукти като заложиха , бихме могли да кажем печеливша стратегия , за продължителна добра комуникация с клиентите си . Всичко това рефлектира неимоверно и върху желанието на тези клиенти при по ниски лихвени проценти да полажат усилия въпреки нестабилнто си финанасова състояние да погасяват редовно задълженията си към банковите институции . За съжаление това е и негативната страна на монетата за Българските банкови институции , които за разлика от Европейските банки залагащи на ‘’ оцеляването в кризисни моменти ‘’ продължават да ‘’ гонят ‘’ максимална печалба въпреки усложнените икономически условия с цял свят . Тук разбира се на преден план кристализират и отношението в повечето случай негативно към клиенти на банката с закъснение или молба за разсрочване на даденао задължение . И това негативни отношение се проявява в абсолютната незаинтересованост към определен брой потребилтели с настъпили финансови проблеми и намалена покупателна способност .
Разглеждайки по обстойно дадената тема не можем да не обърнем внимание и на един от доайените на Маракетинга във финансовите услуги - Тина Харисан която визира своят мироглед в книгата си ‘’ Маркетнинг на Финансовите услуги ‘’ определяйки Марлетинга като и изгражадането му като водещ принцип в политиката на всяка сериозна банкова институция .
Всички авторски права на дадената статия са запазени и собственост на Екипът на Razrabotkite / - / съгласно Закона за Авторското Право и сродните му права - чл.1 , чл.2, чл.3 /
Копирането или включването на тази или друга статия във друг сайт , вестник , или медия без знанието на Екипът на Razrabotkite е забранено , съгласно закона за Авторското право и Сродните му права
Намерете и : във skype : razrabotkite
във facebook : razrabotkite@abv.bg
Всички авторски права на дадената статия са запазени и собственост на Екипът на Razrabotkite / - / съгласно Закона за Авторското Право и сродните му права - чл.1 , чл.2, чл.3 /
Копирането или включването на тази или друга статия във друг сайт , вестник , или медия без знанието на Екипът на Razrabotkite е забранено , съгласно закона за Авторското право и Сродните му права
Намерете и : във skype : razrabotkite
във facebook : razrabotkite@abv.bg
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 120
Блогрол